Skip to content

I’m Spinning Around

August 16, 2011
JUST A FEW HOURS TILL I TURN [FOREVER] 21!!! Legal all over the world, what up! Well, this is a look post which I took in school last Friday. I’m sorry for all the delays, it’s birthday month this August. From my mum (8.13), to me (8.17) and lastly, to my dad (8.20). This is one heck of a busy month for us all. Hoping I can keep up with all the festivities! Anyway, forgive the dark first photo. I love it so much so despite the lighting, I will post it, plus I added a brighter one right after it, haha!

| Sweater: Zara | Tank top (inside): H&M | Skirt, Necklace and Heels: Forever 21 | Headband (Owned by Rafa): Coexist | Pink Cuff: Meg |

Thanks for lending me your adorable headband, Raf!! I was able to explore my inner Blair Waldorf and it definitely completed my look. Cheers, besh! xx Oh and thank you sooooo much to the awesome, Tippi Sy for taking my photos yet again!!

I’m sure you all saw this coming. Here are Dan and I matching again. What did we wear this time? Well, neutral colored cover ups. An all black ensemble. Black heels and chain necklaces. Our make up even matched that day! COOL BEANS! Gotta love this girl!

10 till 21. Whoohoo!! xx

Advertisements
16 Comments leave one →
  1. August 16, 2011 4:16 pm

    Happy 21st Birthday!! πŸ™‚

  2. ashley permalink
    August 16, 2011 4:22 pm

    HAPPY BIRTHDAY! God bless you pat! πŸ˜€

  3. August 16, 2011 5:10 pm

    HAPPY BIRTHDAY, PATRISH! LOVED YOU SINCE 2009. ENJOY ANOTHER 365 DAYS OF AWESOMENESS, HUN. GOD BLESS. πŸ™‚

  4. Lei permalink
    August 17, 2011 1:45 am

    Happy birthday Pat! πŸ™‚ stay gorge and continue inspiring people πŸ˜‰

  5. August 17, 2011 3:45 am

    Happy birthday! πŸ™‚

  6. August 17, 2011 3:47 am

    Happy birthday, Patricia! πŸ™‚

  7. Glaze permalink
    August 17, 2011 5:03 am

    Happy birthday!:) May you be blessed tenfold.

  8. Isa permalink
    August 17, 2011 1:07 pm

    Happy Birthday Patricia! πŸ˜€ Have an Awesome one! ❀

  9. August 18, 2011 12:54 am

    aww cheers to you too besh!!! ❀ you

  10. Angel Baroma (@angelbaroma) permalink
    August 18, 2011 11:04 am

    Love the shoes.

  11. August 18, 2011 12:48 pm

    Happy Birthday Patricia! πŸ™‚ Stay Fab & have an awesome one! ❀

  12. August 18, 2011 4:59 pm

    I LOVE THEE πŸ™‚ mwah!

  13. August 19, 2011 10:56 am

    Happy Birthday, Patricia! Keep fashin’ πŸ˜‰ HAHA! Cheers to another fabulous year! πŸ˜‰

  14. August 20, 2011 1:21 pm

    Happy birthday patricia!!! and to your mom and dad too!!! πŸ˜€

  15. August 20, 2011 5:46 pm

    Love the look! Very chic and the shoes are amazing on you!
    http://savvysabrina.blogspot.com/

  16. August 25, 2011 11:45 am

    happy birthday P, sorry it’s late lol
    I LOVE THE SHOES!!!!!!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: